יום חמישי, 30 בינואר 2014

★★הכוכבים של רינת ★★


איזה יום שמח! יום של הפתעות! העולם מלא ניסים ונפלאות!
כמה זמן חיכיתי לפוסט הזה, כל כך הרבה דברים טובים שנחתו אצלי לאחרונה, חלקם קניתי ממקסימות בפייסבוק חלקם באינטרנט, מה שבטוח שרציתי את כולם הרבה מאוד זמן, אז יאללה בואו נתחיל לקשקש

 הווו לוראקי, את אהובתי! אחרי שהיתי אלרגית לנייקד 2 שלי ( בווהוו) הרגשתי שאני חייבת פלטה איכותית ונודית ויפה ,וברגע שטלי בן יהודה היקרה העלתה את הפלטה הזו לקבוצת ההחלפות היפה שלנו בפייסבוק
לקח לי 3(!!!) שניות להגיד לה שאני רוצה אותה וצ'יק צ'אק סגרנו עסקה. כל כך אוהבת את הפלטה הזו שהיא כזו מדוברת ומחופרת בעולם הבלוגים, הצלליות נמרחות כמו חמאה, אפשר לעשות איתן כל כך הרבה דברים. רק מצחיק אותי השמות, החבר'ה בלוראק לא קראייטיבים במיוחד וצללית לבנה למשל קראו "white"
אבל חוצמזה, מאוהבת.


יאמי!


קבלו בעדינות וברכות את הסופט אנד ג'נטל היפיוף הזה-היילטר מעולה של מאק שהצטרף אלי רק ביומיים האחרונים אבל אפשר להגיד שאני מוכנה להתחתן איתו עכשיו ומיד , נותן מראה בריא וזוהר ומתאים להכל, החלפתי אותו מסתיו קורן הנסיכה , היא קיבלה פודרה של שאנל ואני אותו, תודו שהוא מהמם!

למות.

את הברונזר הזה של שאנל רציתי מלא זמן אבל לא היה ניתן להשיג בשום מקום, עד שהגיע הבלוג סייל של שירי בן טובים וישר חטפתי אותו, והאמת של איצא לי להשתמש כל כך הרבה, כי בחורף אני לא אוהבת להיראות שזופה אבל לגמרי אשתמש בו בקיץ, כי לבנה כמוני לא מצליחה להשתזף, הריח שלו מעולה והמרקם והוא לא כתום מידי.


 יאמי יאמי טעים לי מאוד בשפתיים מאז שהליים קריימים המטורפים האלה הגיעו אלי
הפיגמנט שלהם מטורף ואני אוהבת שזה מתייבש ישר והופך למאט יפהפה ואדום, אני חושבת שזה האדום האולטימטיבי לכל אחת שפשוט מתאים לכל גוון עור (או לפחות לשלי)

 אוי יפיופי אחד, הליפגלוס הזה כזה מושלם בעיני, האריזה, הצבע פשוט הכל. לא צריך איתו כלום.


ממ ועוד משהו! מכינה לכן הגרלה שווה במיוחד לא יודעת אם תצליחו לנחש אז אני אצרף לכן רמז קטן-ענקי
 ממליצה ממש לעשות לייק לעמוד החדש של הבלוג בפייסבוק ככה תוכלו לעקוב ואולי גם לזכות
(לינק מימין למעלה!)

נשיקות ושיהיה סופש מהמם!

3 תגובות:

);