יום שני, 27 בינואר 2014

רשימת קניות דמיונית

טוב, קודם כל אני חייבת לכם תודה 

על הפרגון המדהים על הפוסט הקודם שהגיע לכמעט 3,000 צפיות, ריגשתם אותי נורא
אחרי הפוסט הכבד הזה חשבתי לשחרר קצת ולהראות לכם במה אני כל כך חושקת
אני בסוג של עוצר קניות כרגע משום שבחודש הבא אני קונה אייפון חדש (סופסוף!)
וגם כי קצת נסחפתי עם הקניות בחודש- חודשיים האחרונים
וגם בגלל (תשבו כי המשפט הבא הולך להיות מפתיע) 

לא חסר לי כלום  

נפטרתי מהאיפור המיותר, קניתי רק מוצרים בסייסים ואיכותיים 
ובאופן כללי אני מסודרת עם שגרת הטיפוח והאיפור שלי לחצי שנה הקרובה

אז מה עושה בלוגריות בעוצר קניות? ניחשתם נכון, מפנטזת! 


 טוב אז הראשון הוא זה שאני הולכת לקנות חודש הבא (אמןאמןטפוטפוחמסהשוםבצל) אייפון 5S
אני כרגע בעלת 4S ואיך נאמר בעדינות, הוא עשה את שלו בעולם
הבטריה שלו היא כבר לא מה שהיתה פעם , המצלמה לא מספיק טובה, איטי ברמות קשות
וזהו- הגיע הזמן להשתדרג!



אקדח של לואי ויטון- כי לכל אחד יש את הימים שאתה רוצה לירות בכולם, לא? 


ליפסטיקים של TOM FORD- פשוט יצירת אומנות

עקבים של YSL ותיק של GIVENCHY אהוביי - וגולגולת <3

מחזיק המברשות הזה בצורת גולגולת- התאהבתי ממש כל כך יפה ומיוחד
יהיו שלי, אני מבטיחה!
מעיל שקוף, כי אני מתלבשת כל כך יפה לפעמים ולא רוצה שהמעיל יכסה את זה!
כל אחת צריכה שמלה אדומה טובה שחובקת את מה שצריך 
שידה שכל כולה גולגלות, אין לי מושג מה יש לי עם גולגלות (אולי רגרסיה לגיל 16?) בכל מקרה זה מהמם בעיני




תודה שקראתם ועז הפעם הבאה קבלו את מרילין ואודרי מנפחות בלונים



יאללה ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

);