יום רביעי, 21 במאי 2014

פצצות לגבות


גבות אף פעם לא היו הצד החזק שלי, בלשון המעטה, כשהיתי ילדה טיפשה היתי הופכת אותן לדקות אפילו יותר מה שגרם להן לנזק רציני


גבות עבות במשפחה שלי זה דבר מאוד מאוד נפוץ, אני ממוצא פרסי, משני הצדדים

(בדיחת קמצנות הכניסו כאן)

מי שלא מכיר, חייב לדעת, שלנשים פרסיות יש גבות עבות, שחורות ומלאות , כך שליד דודות שלי אני נראית מאומצת לגמרי מהבחינה הזו, וגם בגלל שהעור שלי נורא לבן ובכלל יש לי תכונות של פולניה אבל עזבו

זה פשוט לא אפשרי להתעלם מהגבות באיראן. נשים איראניות, התברכו בגבות עבות ודרמטיות. ובמסורת איראנית, גבותיה של אישה צעירה, ברגע שהן כבר מטופחות ומפוסלות, הן הצהרה שקטה של ​​בגרות האישה – קחו לדוגמא את לירז צ'רכי, פרסיה יפהפיה שניחנה בגבות שחורות ועבות ומיוחדות- מבחינתי הגבות שלה הוא חלום בלתי מושג, גם כי אני לא שעירה בעליל, גם כי השיער שלי לא שחור לגמרי, אבל בעיקר כי השיער שלי מאוד מאוד דליל

גבות עבות בתרבות הפרסית- האישה והגבר ניחנו בגבות עבות ושחורות



לאחרונה המון מפורסמות זונחות את הפינצטה עבור גבות פרועות ויפות, סטייל ברוק שילדס של שנות ה80- טבעיות, פראיות וחזקות. הן מעוצבות בקו ישר מקצה האף עד קצה העין, ובסופן יש התרוממות קלה. כמה שהיא נגעה בהן פחות, כך הן היו יותר יפות 

ברוק שילדס


מודל ברור של גבות עבות של שנות ה2000 היא קארה דלווין, דוגמנית העל שמתהדרת בגבות עבות ועיניים בהירות שרק מדגישות אותן


מודלים קלאסיים יותר היא אודרי הפבורן ההורסת בעלת גבות עבות וישרות שתמיד היו מודל לחיקוי עבורי וכמובן – פרידה קאלו : האישה והגבה!
קארה דלווין


 
אודרי הפבורן


בגלל שיש לי שתי ידיים שמאליות, ידעתי שאין סיכוי שאני אצליח למלא את הגבות שלי באמצעות עיפרון או צללית, כל פעם שניסיתי הגבות שלי נראו כמו אחרי מלחמה


ואז שמעתי על הדבר הקסום – שמן קיק!




בתחילה שמעתי עליו בקבוצת המכורות בפייסבוק, הרבה בנות אמרו שניסו את השמן לגבות והוא עזר להן למלא אותן בצורה יעילה ומהירה, אמרתי לעצמי "רינת, אולי מכאן תצמח הישועה!"


רציתי לי לסניף הסופר פארם הקרוב , קניתי לי את השמן בערך ב30 שקלים, מרחתי בלילה לפני השינה בעזרת מקלות אוזניים – בתחילה מרחתי באיזורים שהיו בהם מעט חוסרים, לאט לאט ראיתי שהם מתחילים להתמלא, בהמשך עברתי למרוח גם על אזורים ריקים למעלה או למטה, ולאט לאט באמת ראיתי ניצני שערות באיזה שהוא שלב הפסקתי כי הן נראו לי מושלמות, ובעזרת המסקרה לגבות החדשה של מייבלין הגעתי למראה שהיה נראה לי מספק של גבות מלאות אך לא מידי, עם צבע וסדר

הטרנד השולט הוא גבות עבות וטבעיות, אבל זה לא אומר שזה מתאים לכל אחת. הן מחמיאות בעיקר לנשים שיש להן די מקום לגבות דומיננטיות. אם הפנים שלך קטנות, זה לא יתאים לך. בחרי את הגבות לפי מבנה הפנים שלך ושמרי על צורה קרובה למקור



לפני

אחרי



עזרתי לכן? גם אתן השתמשתן בשמן ובא לכן לשמש? ספרו בתגובות
כל הפרטים על השיער המהמם שנהיה לי ממש כאן!


באהבה
רינת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

);