יום שבת, 17 במאי 2014

אהבה אביבית

מי שחבר שלי בפייסבוק יודע שהיתי באילת וכמובן שקניות זה תמיד חלק מהבילוי
אז בואו תראו מה קניתי שם


נתחיל עם ג'יבנשי כמובן, כתבתי לכן הרבה על סדרת ההיידרה ספרקלינג שכל כך אהובה עלי
אז קודם כל היתי חייבת לחדש את מלאי קרם הפנים הקבוע שלי לעור רגיל- מעורב
והתחדשתי גם בפרמייר שנועד לנקות את הפנים ולהכין את העור ללחות









את הבושם la vie est belle של לנקום קיבלתי בביוטי בוקס האחרון, לא ממש חיבבתי אותי אבל אמרתי לעצמי שלא יכול להיות שבושם של לנקום יהיה לא טוב, לכן קניתי אותו בגודל מלא ופשוט לא יודעת מה קרה, אבל התאהבתי בו, לא יודעת עד כמה הוא מתאים לאביב, אולי לערב, בכל מקרה, אוהבת אותו מאוד 





איך אפשר בלי מתנות לגבר האהוב? (טוב בצעם גם קצת לי)
הגבר שלי מאוד אוהב את הבשמים של לקוסט, כל פעם שהוא שם אותם אני נטרפת מהריח הזה
את הלבן קניתי לו, את השחור בשבילי כדי שיהיה לי כשאני מתגעגעת <3




אתן יושבות? את 3 הלקים היפים האלה של אסי קניתי ב80 (!!!!) ש"ח 
שניים ב80 וקיבלתי אחד מתנה, לא שווה?
מתחרטת שלא לקחתי עוד 3
הגוונים משמאל: eternal optimist
licorice
jam n'jelly



שרשרת נשיקות מתוקה מתוקה של twentyforseven



אז איך היה באילת אתן שואלות? כיף גדול! ים, בריכה, קניות , סושי- לא צריכה יותר!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

);