יום ראשון, 9 בפברואר 2014

יש בי אהבה - ובכם?



בחורים יקרים, אם הגעתם לכאן סימן שהבחורה שלכן רוצה לרמוז לכן מה בא לה לוולנטיין הקרוב שבא בזתמון מעולה בשישי הקרוב – ככה שאין תירוצים


בגלל שאני מקסימה וגם אני רוצה לרמוז לגבר שלי מה בא לי, ריכזתי עבורכם את המתנות הכי שוות לחג האוהבים!  

למכורת האיפור:

פלטת no makeup makeup של טו פייסטד מאסוס
 

למיוחדת:
קלאץ' שפתיים מקסים מאסוס


ביחד:

 למתפנקים: כל כך קוזי!
 למכורת הנעליים (כמוני) : ויויאן ווסטווד ומליסה בסיפור אהבה שאפשר לקנות באסוס

 לסקסית : פוראבר 21


 הקיטים ההורסים של ללין וסנופי, במגוון מחירים וגדלים
לא יאכזבו בטוח, מילה שלי!


לפאשניסטה: שרשרת LOVE מאסוס



 חצאית אדומה ויפהפיה משיין אינסייד


וזו המתנה הכי שווה לדעתי
(שמעת רן?)

 מקווה שקיבלתם כמה רעיונות למתנות והכי חשוב שתאהבו תמיד

 שיהיה לכולם יום אהבה שמח, לזוגיים וליחידים - שנאהב כל השנה ולא רק ביום אחד

נשיקות, רינת

3 תגובות:

  1. אחלה פוסט!
    אין...אין על אסוס!

    השבמחק
  2. יקירתי המגונדרת, עשית לי כאן חשק להכל :)
    הקלאצ' שפתיים הזה מדליק ממש!

    השבמחק

);