יום שבת, 5 באפריל 2014

פוקוס- לנקום

 פוסט שני בסדרה "פוקוס" והפעם- לנקום - חברת יוקרה מאהובות עלי ביותר
למי שלא מכירה את הסדרה: בסדרת הפוקוס אנו מתמקדים בחברה אחרת , סוקרים את ההיסטוריה שלה וגם את המוצרים האהובים עלי של החברה

אז נתחיל עם קצת היסטוריה
 לנקום הוקמה בשנת 1964, החנות הראשונה נפתחה בבריסל והתחילה בייצור בשמים בלבד, לאט לאט התפתחו לעולם האיפור

Lancome - Genifique
 אוהבת את המוצר הזה . זה אזן את העור שלי ואין תג מחיר על התוצאה. וכן, זה גם אומר פחות איפור על הפנים. כן, יקר, אבל התוצאה המתקבלת שווה את זה לגמרי



Génifique Yeux Light-Pearl™ Eye-Illuminating Youth Activating Concentrate
  אוי הדבר הזה מושלם, אחרי כמה ימים כבר רואים שיפור בשחורים שמסביב לעיניים, שמהם אני סובלת כל כך, לגמרי אקנה אותו בגודל מלא 



lancome visionnaire
  הוא עושה כל מה שהוא אומר שהוא אמור לעשות. אפילו קיבלתי מחמאות מאנשים על העור שלי, כאשר אני משתמשת בזה! אני רק רוצה שהמחיר היה נמוך יותר, אני לא יכולה להרשות לעצמם לקנות אותו לעתים קרובות מדי.


Lancome Hypnose Star Eyes Eyeshadow Palette
גילוי נאות, הצלליות האלה היו בשימוש בעיקר אצל אמא שלי האהובה שפשוט עפה עליהן! היא משתמשת בה כמעט כל יום והיא אומרת שהיא פיגמנטית בטירוף ויפהפיה על העיניים החומות הענוגות שלה


Lancome - Tonique Confort


טונר מהמם, אני מתה על הריח שלו והוא לא מייבש את העור כמו טונרים אחרים, עדיין לא בטוחה עד כמה יש לי צורך בו, אבל הוא באמת יפהפה



Lancome Lavie Belle

גם בבושם הזה אמא שלי התאהבה, הוא אצלה בשימוש די קבוע, עבורי הוא לא ממש מתאים, לא התחברתי לריח שלו ממש אני אוהבת את הבשמים שלי קלילים יותר

lancome star mascara
 המסקרה התחתונה בתמונה, האהובה עלי של לנקום, אני מתה על המברשת, היא מאריכה מפרידה ובעיני זו המברשת הטובה ביותר של מסקרה שנתקלתי בה

העליונה לעומת זו, פחות מוצלחת בעיני, לא מתה על המברשת, לא עשתה לי כלום לריסים, נו טוב, לא כולם מושלמים




וגם! בקרוב תגיע ללנקום קולקציה חדשה אז הנה קצת פרטים עליה -

פרויקט ייחודי ויוצא דופן עם 3 מעצבים פריזאיים המסמלים את דורם. לעת עתה שמותיהם נשמרים בסוד. רמז אחד: שלישית המעצבים מורכבת מאישה אחת ו-2 גברים.

הפרויקט  Nouvelle Vague by Lancôme שם המאזכר מהפכה אחרת: ההתקוממות הפרועה והסוערת של הקולנוע הצרפתי בשנות ה-50 ויצירות המופת שלו המאופיינות בנעורים נבונים וחצופים.

Nouvelle Vague – "הגל החדש", אותו מאמצת לנקום כיום, ייחשף בקרוב בבירת האופנה פריז עם רעננות ותשוקה חדשנית.  לנקום בחרה את 3 המעצבים המוכשרים המסמלים את היצירתיות הפריזאית, היום ומחר. המעצבים נבחרו בשל סימן ההיכר החזק שלהם המאפיין את העולמות היצירתיים והכל כך מובדלים שלהם.



ועכשיו, רוצה לשתף אותכם באהבות חדשות שלי - עיצוב בית
אומרים שכשאת מתבגרת את מתחילה לקנות דברים לבית- אז כנראה שהתבגרתי
את החמודים האלה קניתי בגולף&קו- האייל למתנה של חבר והינשוף הזה פשוט מקסים! 
אתם לגמרי מוזמנים לקפוץ לשם ולהתחדש במלא דברים לפסח, לחברים, לאמא, או אפילו לכם!





2 תגובות:

  1. המוצרים שלהם סופר יוקרתיים, אבל לא הכי עושים לי את זה. יש לי פלטת צלליות שלהם שהשתמשתי בה אולי פעם אחת. הנה, אמרתי את זה. אפילו הצלליות הזולות שלי זוכות ליותר שימוש, ואין לי מושג למה. אני לגמרי הולכת לתת לה צ'אנס נוסף בקרוב.

    מאחלת לך שבוע נפלא מלא בעשייה ובשורות טובות♥

    השבמחק
  2. הג'ניפיק מעולה. ממש אוהבת אותו. בכלל ללנקום יש מוצרים מעולים לדעתי

    השבמחק

);