יום ראשון, 15 בדצמבר 2013

המומלצים שלי לדצמבר 2013!



המומלצים קופאים להם בשלג..ברר!!


אומייגאד רינת פוסט יום אחרי יום, האם התחלקת על הקרח בירושלים ונפלת על הראש?!


אז לא, הכל בסדר, פשוט אני בבית כבר 4 ימים ברצף וכבר המוח שלי מפוצץ ברעיונות שחייבים לצאת אז בואו נתחיל עם המומלצים הקפואים שלי לחודש הזה.


שמן לשיער של elvive- extraordinary oil

אז את השמן הזה, קניתי כי היה איזהשהוא מבצע שקונים שמפו ומקבלים אותו במחיר מוזל אז אמרתי "טוב בסדר" ואז הוא שכב אצלי על המדף בערך כחודש, ובוקר אחד שקמתי עם יום שיער רע במיוחד, השתמשתי בו - והוא פשוט החייה את השיער שלי מחדש!
מוצר מעולה, צריך רק כמות קטנה כדי להגיע לתוצאות יפהפיות, השיער לא שמנוני בכלל והפך להיות נעים למגע ומריח מעולה, המחיר שלו לעומת זאת נראה לי יקר מידי (50 ש"ח) אז נראה לי שאותו עדיף לרכוש כשיש מבצעים אבל באופן כללי- מרוצה מאוד. 



 מברשת קבוקי ורדרדה של מייבילין
ולק של אסי jamaica me crazy

נתחיל עם המברשת - היא הדבר הכי נעים שנוצר, פשוט אושר להעביר אותה על הפנים
אני משתמשת בה בעיקר לפודרה של ג'יבנשי שדיברתי עליה כאן והיא מפזרת אותה בצורה אחידה
לא יודעת אם עוד ניתן להשיג אותה כי הבנתי שהיא יצאה במהדורה מוגבלת ובמחיר מצחיק של 20 (!!!) ש"ח
אבל שווה לבדוק אם עוד נשארו

ונעבור ללק, אחחח אסי, חולשה קשה יש לי איתם, יש לי משהו כמו 20 לקים שלהם בגוונים שונים מנצנצים וגם כאלה שלא ואין ספק שהם הכי טובים שיש, אבל לאחרונה גיליתי גם שהלקים של ג'ייד טובים והמחירים שלהם הרבה יותר משלתמים מאשר לק של אסי ב50 ש"ח, אבל את הגוון הזה פשוט לא יכולתי להשאיר בסופר פארם מין סגול מנצנץ מהמם כזה שמחמיא לגוון העור שלי וגורף מלא מחמאות כל פעם שאני שמה אותו

ככה הוא נראה על ציפורניי :) יאמי ביותר




 כמו שכולכם יודעות, יש לו חולשה ענקית ואפילו נטייה לאובססיה עם ג'יבנשי
ואת הבושם הזה גיליתי שקיבלתי אותו כדוגמית באחת הקניות שלי ופשוט התאהבתי!
הריח...נשי,סקסי, צעיר, חמוץ מתוק ופשוט אני לגמרי, אני לא בחורה שאוהבת להתבשם, לא כי אני מאמינה בריחות טבעיים חלילה אלא כי אני עצלנית נורא, אבל הבושם הזה כבש אותי טוטאלית
Very Irresistible Sensual Givenchy - לא בטוחה לגבי המחיר 
קניתי אותו באילת ב200 שקל בערך, מאמינה שיהיה ניתן למצוא אותו במחיר דומה במשביר שתמיד יש שם מבצעים שווים על בשמים שלהם
אני לא יודעת עד כמה הוא מתאים לחורף אבל תנסו אותו ותתכוננו להתאהב <3





אחרון וחביב במיוחד הוא הליפ קונדישנר של מאק
מוצר חובה לדעתי בתקופה הזו שהשפתיים שלנו (או לפחות שלי) מתייבשות נורא וצריך למצוא פתרון גם שיראה טוב וגם שיעזור
הוא אמנם נועד למריחה לפני הנחת שפתון אבל אני משתמשת בו כלחת שנורא עוזרת לי
למרות שהיא לא טיפולית כמו וזלין אני נורא נהנית לשלוף אותו לעת צרה והוא בהחלט מראה תוצאות מעולות!





לסיום, משתפת אתכן בתמונה קסומה שצילם גיא רון של הסוסים בשלג  - שיהיה לכולנו שבוע טוב וחמים!




5 תגובות:

  1. סחטיין על שילוב של השלג לאיפור! ;)
    הלק מהמם

    השבמחק
  2. מקסים! הצבע של הלק מקסים עליי אבל זה מסוג הצבעים שאני באופן אישי לא יכולה לראות על עצמי... הקבוקית מושלמת והליפ קונדישינר של מאק נשמע מושלם.

    השבמחק

);